dinsdag 12 augustus 2014

Marathon Zwalm 13 april 2014


Ook dit jaar was ik van de partij. Slechts 14 dagen na Loos was het niet aangewezen zot te doen dus ging ik meelopen met enkele cavalopers die aan max 10 per uur zouden lopen. De mooie zonnige heuvels waren na een uurtje of drie toch lastiger en lastiger aan 't worden voor mij en toen de cavalopers er na 30 kilometer er nog fris als een hoentje een tandje bij deden, liet ik hen wijselijk gaan. De geplande 4.15 werden dus een tragere 4.18. Who cares :)

Verrassing in de sporthal : ik werd als 2de dame masters afgeroepen en Ann Van Samang als derde. Biersetje gescoord :) Later bleek dat ik met 3.18 in de uitslag stond en het podium dus niet klopte. Ik kreeg telefoon van Star Tracking en idd, mijn chipnummer en barcode op startnummer waren 1 cijfertje verkeerd. Verkeerde chips gekleefd dus. Dus werd een zeker Wesley zijn tijd een uurtje sneller en de mijne een uurtje trager. De organisatie bracht de echte 2de dame haar prijs nog thuis en ik ... mocht de mijne houden :)
(foto's via organisatie)

Geen opmerkingen: