maandag 25 november 2013

Marathon Oostende 2013

Eerst loop je een marathon om de 4 jaar... Dan loop je er 4 per jaar ... Om dan de week na je PR tot de vaststelling te komen dat 't met 6 dagen pauze ook wel lukt :)
Ok, ik weet dat ik geluk heb blessurevrij, gezond, en zo voort te zijn en ja ik was dat eigenlijk wel aan 't betwijfelen of dat nu wel zo slim is enzovoorts... Maar ja... Koen zijn 100ste marathon kon ik toch niet laten van meevieren ? En als je dan toch naar Oostende gaat en Koen der een genietersloopke van maakt... tja dan loop je gewoon mee en zie je wel of je adem genoeg hebt om mee te tetteren :)

Voor de gelegenheid kleedden we ons in special outfit  (hij is fan van Club Brugge) en was de 4.30 uur pacer getooid met blauwe ballon. Ik werd speciaal door Koen en Inge afgehaald aan de statie (thx a lot !) en kon als eerste zijn blauw-zwarte feestkapsel bewonderen :). De sfeer zat er meteen in en m'n zenuwen over de haalbaarheid van 2 in een week waren meteen weg, no stress :)
Koen had vooraf aangegeven dat hij er een groepskwebbelloopje van 4.30 zou van maken en dat deden we dan ook. Gelukkig maar want de laatste kilometerkes begon ik toch de combinatie van al een marathon in de benen en een superdrukke werkweek (start academiejaar) te voelen qua vermoeidheid. Maar he, der zijn ergere dingen in 't leven dan es een half uurke wat minder tetteren ;)

Gezien ik dit verslag maanden na datum publiceer (mijn moeder vroeg dit weekend hoe 't zat met mn blog, oeps veel in concept staan maar nog niks afgewerkt online gezet, bij deze ...) beperk ik me verder tot een linkske naar Koen zn blog waar hij zelf verslag uitbrengt van deze dag. Nogmaals proficiat met je 100 ste marathon, nog vele loopkes en merci voor de aangename après achteraf ook ! (foto van de kippenvelfinish via Nico Schelstraete, groepsfoto via Paul Verbeke)

Geen opmerkingen: